Youtube'a Yeni Gelen Vergi formu Hakkında

Youtube yeni vergi formu

 Slm arkadaşlar aranızda bunu yapamayan arkadaşlar olabilir, öncelikle şunu sölim bu vergi formunu doldurmak için şirket (vergi mükellefi) olmanıza gerek yok !

Formu doldururken vergi numarası gibi bir şey istiyor kişisel olarak seçildiğinde TC kimlik numaranızı girerek bu adımı geçebilirsiniz TC kimliğinizde aslında sizin vergi numaranızdır.. 

Peki Formu Nasıl Dolduracağız ?

İnternette bununla ilgili bir çok video çekildi yeni bir video çekmeye gerek yok diye düşünüyorum, ben aşağıdaki videoyu izleyerek yaptık bana göre çok güzel bir anlatım olmuş 

bu anlatımla yaptım formu doldurdum ve bugün formum onaylandı yani gayet güzel bir şekilde çalışıyor işlemler doğrudur. linki aşağıya bıraktım herkese iyi günler dilerim..

https://www.youtube.com/watch?v=ZVW2SBc3jf0

Not: bu yazıyı beğendiyseniz lütfen  nokta dahi olsa bize yorum yazmayı unutmayın..

Yorumlar

  1. Peki vergilerimizi nasıl ödicez?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. otomatik çekiyor onu amerika için ama türkiyede vergi ödemek için youtube da kanun çıkarıldı onu yine youtube da anlatanlar var izle ordan

      Sil

Yorum Gönder

Popular

PHP DERSLERİ 51 MYSQL'DE FOREİGN KEY KULLANIMI

Twitch Kanalınızda (obs) Video Oynatmak,Reklam Eklemek

OBS SAHNE GEÇİŞLERİNDE KASMA SORUNUNA KESİN ÇÖZÜM