Honeygain Sitesinden ilk Paramı Çektim (İnternetten Para Kazanma) Detaylar İçerde

Site ingilizcedir ben google çeviri ile çevirdim :D


 Selamlar arkadaşlar daha önce youtube kanalımda honeygain ile ilgili bir video çekmiştim video ya bu linkten ulaşabilirsiniz. honeygain platformundan kısaca bahsetmem gerekirse bilgisayarınızı açık bırakarak para kazanma yöntemidir. 

site üzerinde yada uygulaması mevcut bu uygulamayı bilgisayarınızda açık bırakarak para kazanabiliyorsunuz. tabi para kazanma sizin internet hızınıza ve çalışmanıza bağlı olarak değişiyor anlatımlara göre birden fazla cihazı bağlayınca daha fazlada kazanabileceğinizi söylüyor

Sonuçta hepsi aynı internetten bağlanıyor nasıl daha fazla kazanılıyor anlamadım belkide işlemci gücünü felan kullanıyordur. neyse bu bizi ilgilendirmez, ben burdan para çekildiğini kanıtlamak için yazıyorum bunu, çünkü bazı kişiler bana sahtekar ve dolandırıcı gibi şeyler söylüyordu.

şimdi arkadaşlar  bu uygulama yada site diyelim kazandığınız miktar 20 dolara ulaşınca paranızı çekebiliyorsunuz kanıtını da aşağıda resim olarak gösterdim.. 

İnternetten para kazanma kanıtıdır




Tabi burda dikkat ettiyseniz isim mustafa yazıyor ben bu parayı başkasına çektirdim sebebide sadece paypal üzerinden parayı çekiyorsunuz nasıl çekildiğinide anlatıcam size paypal ülkemizde geçmediği için yurtdışında yaşayan tanıdığıma çektirdim tanıdığım derken abim oluyor kendisi :D

Yani sonuca gelirsek bu parayı kesin olarak çektim arkadaşlar gelelim detaylara nasıl çektim ? 

öncelikle sitede  paranız 20 dolara ulaştığında bitane buton çıkıyor parayı gösteren bölümde bu butona basıyorsunuz sizden adres bilgisi felan istiyor

bu bilgileri giriyorsunuz tabi ben türkiye adresi verdim kabul etmedi, adres yanlış diyordu ama türkiye konumu seçebiliyorsunuz bilmiyorum, ben abime söledim.  sayfa linkini verdim şifre bilgileri oda kendi yurtdışı adresini girdi ondan sonra paypal hesabı istemiş onuda girmiş ve parayı çekmiş tabi parayı çektikten sonra 1.4 dolar gibi bir işlem ücreti kesiyor, ve parayı çektikten 1 hafta sonra paypal hesabına yatıyor. diceklerim bunlar yani parayı çekmek çok basit 


Peki ben 20 dolara nasıl ulaştım öncelikle youtube kanalımda videosunu çekip referans linkini vermiştim,  o linkiten baya bir uye olan olmuş o üyeler para kazandıkça ufak bir miktar size geliyor baktım 8 dolara kadar ulaşmış bende başladım kendimde yapmaya ve 20 dolara ulaştım. 

5 gün 24 saat boyunca pcyi açık bıraktığımda arkadaşlar 1 dolar kazandırıyor :D yani bu fiyata yapılırmı orasıda düşündürücü (bu arada 1 dolar şuan 8 tl :D) hep pc açık kalıyor, hemde elektirik yiyor. tabi sizin internet hızınıza fazladan kullandığınız cihaza görede farklılık gösterebilir, onu ben tam bilmiyorum benim internet hızım 35 megabit bana soracak olursanız bence değmez bu fiyata, ama işin tekniğini bilmek gerekebilir referans linkini artıtırırsanız yada daha fazla cihaz belki daha çok artabilir dediğim gibi ben sadece pcyi açık bıraktım detayları uğraşmadım 

Sonuç olarak bu parayı kazandım gerçekten veriyor arkadaşlar bunu bildirimek istedim yapıp yapmamak size kalmış firma dolandırıcı değil onu söyleyebilirim. sizinde bu konuda görüşleriniz varsa bize yorum yapabilirsiniz.

ayrıca benden sonra bir çok kişi bunla uğraşmış ve youtube da videolar çekmiş honeygain diye aratırsanız görürsünüz diceklerim bunlar herkese iyi çalışmaları dilerim..


Honeygain para kazanma anlatım : honeygain video ders

Yorumlar

  1. Hacı nasıl çektin o parayı sen paypal 2015 beri Türkiye yasaklı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazıda anlattık kardeş yurtdışındaki tanıdığım çekti yazıda söledim detaylar var..

      Sil

Yorum Gönder

Popular

Twitch Kanalınıza CHAT Paneli koymak Kolay Anlatım

OBS SAHNE GEÇİŞLERİNDE KASMA SORUNUNA KESİN ÇÖZÜM

PHP DERSLERİ 51 MYSQL'DE FOREİGN KEY KULLANIMI